Voor mij de eerste keer, even telefonisch contact opgenomen waarbij ik heel vriendelijk en deskundig te woord ben gestaan omdat ik er in 1e instantie niet uitkwam, maar daarna was het mij duidelijk.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De bestelde poster vond ik wat aan de donkere kant (dus niet wat ik ingestuurd had) maar een volgende keer zal ik daar rekening mee houden om het bestelde wat lichter aan te leveren.