Ik ken het bedrijf heel kort maar tot nu toe is het goed
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Heel sterk vond ik dat op zaterdag even voor 17:00 uur de telefoon op een een heel vriendelijke manier beantwoord werd
Heel sterk vond ik dat op zaterdag even voor 17:00 uur de telefoon op een een heel vriendelijke manier beantwoord werd