Zéér positief
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Misschien nog iets beter inpakken en beveiligen tegen transportschade bvb door gebruik van een nopjesfolie
Misschien nog iets beter inpakken en beveiligen tegen transportschade bvb door gebruik van een nopjesfolie