Via Fotofabriek heb ik een verjaardagskalender gemaakt. De software was erg duidelijk en werkte goed. Het eindresultaat is erg mooi en de kalender is van zeer goede kwaliteit! Bijna zonde om op te gaan schrijven...
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Duidelijke software, goede kwaliteit