Geen levering de volgende dag maar pas drie dagen later. Foto's van zeer slechte kwaliteit en ook geen oog voor detail want op de pasfoto miste er een gedeelte van het hoofd van mijn zoontje. Beetje jammer!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Niets!
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review!
Wij vinden het erg jammer dat de pasfoto's niet naar wens zijn. Om de situatie samen met u te bekijken heb ik u een e-mail gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Team Fotofabriek