Ben heel blij met de laatste 2 fotoboeken die ik gisteren mocht ontvangen, zien er ZO verzorgd uit!! Glanspapier, streepjescode weg, prima in orde!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
ALS er onverhoopt iets niet helemaal in orde is: de fotofabriek maakt er geen punt van: je krijgt nieuw--gratis. Tenminste dat is mijn ervaring