Maar de helft van de bestelde (en betaalde) artikelen ontvangen.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Na telefonisch contact werd dit rechtgezet, maar dat duurde veel te lang voor een cadeauartikelen.
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedenavond,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen.
Het is zeker niet in orde dat u een setje te weinig had ontvangen. Als het goed is heeft u deze inmiddels al wel binnen.
Mocht dit niet zo zijn dan kijken we uiteraard graag met u mee.
Fijne avond gewenst
Team Fotofabriek