Laura

Wij zijn blij dat wij ons geld niet terug konden krijgen...

Wij hadden onze bestelling geplaats n.a.v. een gratis sample van het gewenste fotobehang.
Het plaatsen van de bestelling via de website ging makkelijk en onze bestelling werd snel thuisbezorgd.
Tijdens het uitpakken van de bestelling waren wij zooo teleurgesteld dat wij het fotobehang niet op de muur wilde. De pixels en het materiaal kwamen totaal niet overeen met de gratis sample.
Meteen telefonisch contact opgenomen en "helaas" konden wij ons geld niet retour krijgen. Wel konden wij een tegoedbon krijgen of ander fotobehang uitzoeken, maar beide was voor ons niet de gewenste oplossing doordat wij er geen vertrouwen meer in hadden. Medewerker gaf ons nog het advies om de behangrollen helemaal uit te rollen en naast elkaar te leggen, maar ook dat zagen wij niet zitten, vertrouwen was weg en de teleurstelling groot.
Uiteindelijk besloten wij naar twee dagen het behang eraan te maken, met in ons achterhoofd, als de eerste baan erop zou zitten en één van ons zou er nog steeds niet tevreden mee zijn, dan zouden wij het fotobehang verwijderen en weggooien.
Wat zijn wij blij dat wij ons geld niet konden terug krijgen en dat wij besloten om het fotobehang toch aan de muur te maken, want het fotobehang is het mooi!!! Wij zijn er helemaal weg van.
Mijn advies aan iedereen zou zijn, laat je niet afschrikken door de pixels.

Score voor Fotofabriek.nl: 4/5
Zou u Fotofabriek aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Grijs abstract marmer met zwarte aderen