Makkelijk besteld. Goedkoper dan CEWE maar kwalitatief minder goed. Recht van voor bekeken is er geen detail te zien in de donkere tinten. Van opzij gezien wel. Het forex trekt binnen een paar dagen krom. De hoeken buigen iets naar achter.
De 6 kleine fotoafdrukken die ik er bij besteld heb zijn uitstekend.
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Lennart,
Bedankt voor uw review op Feedback Company! We stellen het op prijs dat u hier de tijd voor heeft genomen.
Ik vind het erg jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over uw bestelling. We bekijken de situatie graag samen met u, zodat we samen tot een gepaste oplossing kunnen komen. Ik heb u hiervoor een e-mail gestuurd.
Ik zie uw reactie daarop graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Bas
Fotofabriek