Heel goed
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Ik had in de 1e instantie een verkeerd product ontvangen, echter heb ik zelden zo'n klantvriendelijke en meedenkende klantenservice meegemaakt. Echt complimenten.
Ik had in de 1e instantie een verkeerd product ontvangen, echter heb ik zelden zo'n klantvriendelijke en meedenkende klantenservice meegemaakt. Echt complimenten.