De software kan beter, uitlijnen van foto’s en gelijke afmetingen werkt omslachtig. De aanwezige sjablonen zijn ook niet netjes. Verder wel goed. Bestel procedure gaat heel netjes, duidelijk, een mooie opties. Prijzen lijken ook een stuk gunstiger uit te vallen dan bij de bekende concurrenten. Kwaliteit van het album valt niets op aan te merken.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Prijs - kwaliteit