Redelijk oké , de doos was een beetje beschadigd en daardoor een kras op de voorkant , rest top geleverd ,! Goeie foto’s en kwaliteit erg goed
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Mooie foto’s , kwaliteit foto’s
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Marijn,
Bedankt voor uw review op Feedback Company! We stellen het op prijs dat u hier de tijd voor heeft genomen. Ik vind het erg jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent. We bekijken de situatie graag samen met u, zodat we samen tot een gepaste oplossing kunnen komen. Hiervoor heb ik u een mail gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Bas
Fotofabriek