Dag nadien levering, leuk ik bestel, moest het leveedres nog wijzigen, hebben ze me daar goed bijgeholpen. MAAR uiteindelijk 2dagen later pas gekregen. Voor niks adres laten wijzigen dan en daar ging alsook de verassing
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Chatcommunicatie hebben ze goed en snel gehandeld
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Jessica,
Bedankt voor uw review op Feedback Company! We stellen het op prijs dat u hier de tijd voor heeft genomen. Ik vind het erg jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over uw bestelling. We bekijken de situatie graag samen met u, zodat we samen tot een gepaste oplossing kunnen komen. Hiervoor heb ik u een mail gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Bas
Fotofabriek