Foto is heel mooi!
Alleen het wordt slecht verpakt, de foto haalde ik verkreukt uit de verpakking, nu de foto in de lijst zit , blijf je nog wat kreukels zien.. erg jammer .. hoop de volgende keer dat de foto beter wordt verpakt!
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Helma,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw bestelling bij ons. Echter zien wij helaas dat u niet tevreden bent over hoe uw bestelling was ingepakt. Onze excuses. Hiervoor heb ik u een mail gestuurd. Ik hoop dat wij het via die weg kunnen oplossen voor u.
Met vriendelijke groet,
Bas
Fotofabriek