Ik vind het boek mooi, maar van mij hadden de kleuren wat frisser mogen zijn
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Mooie kaft
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemiddag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen.
Ik begrijp dat u blij bent maar liever nog blijer was geworden van uw order. Graag kijk ik met u mee.
Via het bij ons bekende mail adres ga ik u een mailtje sturen om dit samen te bespreken.
Fijne dag gewenst.
Team Fotofabriek