Matige afdrukkwaliteit, te flets qua kleuren.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Prijs , levertijd en de gebruikersvriendelijke software .
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Dirk,
We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over de Fotofabriek. U noemt een paar sterke punten, maar uit uw review maak ik op dat u niet helemaal tevreden bent over het product dat u heeft besteld. Dit vinden we natuurlijk erg jammer om de lezen. Via de mail zal ik u benaderen, zodat we de situatie samen kunnen bekijken.
Een prettige dag gewenst!
Met vriendelijke groet,
Marlies
Team Fotofabriek