Heb extra betaald voor snellere levering (op vrijdag). Fotoalbum is pas op vrijdag bij jullie vertrokken en pas 2 werkdagen later bij ons geleverd (en dan nog niet bij ons, wegens afwezigheid, maar bij de buren). Ben op dat vlak sterk ontgoocheld.

Vele mogelijkheden om een album in te delen

Reactie Fotofabriek.nl:

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. Graag willen wij de spoedoptie aan u toelichting.
De spoedoptie heeft betrekking op de productietijd en niet zo zeer op de verzenddatum. Hoewel wij natuurlijk het fotoproduct gelijk versturen zodra deze klaar voor verzending is, kunnen wij op het vlak van de (reguliere) bezorging geen garantie leveren. Dit geschied via PostNL. Dit kan in sommige gevallen alleen d.m.v. een koerierslevering.
Uw bestelling is inderdaad op vrijdag verzonden, dit was 4 dagen na de besteldatum. Normaliter stond voor uw bestelling 5 werkdagen, waardoor we d.m.v. de spoedoptie een dag hebben kunnen besparen.
Doorgaans vindt de bezorging de volgende dag plaats, dit kan in enkele gevallen (zoals een zending naar België) een (of twee) dag(en) langer met zich mee brengen, zeker in het geval er een weekend tussen zit. Dit maakt dat de levertijd die u heeft ervaren nog relatief binnen de gebruikelijke normen is gevallen.
Waarschijnlijk is het misverstand ontstaan bij de spoedoptie en daarom zullen wij nog contact met u opnemen om dit verder te bespreken. Onze excuses voor de ontstane situatie.
klantenservice
Fotofabriek.nl