Slechte levering ondanks aankondiging week verder en niets ontvangen.
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Stephan,
Bedankt voor uw review. We begrijpen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Graag willen we tot een oplossing komen en daarover hebben we u een mail gestuurd. We zouden het graag via die weg met u uitzoeken.
Met vriendelijke groet,
Bas – Fotofabriek