Prima quality
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Wila,
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de kwaliteit. Echter zien wij dat u ons niet zou aanbevelen. Wij zijn benieuwd of hier wellicht een reden voor is en daarover hebben we u een mail gestuurd. We zouden het graag via die weg met u uitzoeken.
Met vriendelijke groet,
Bas – Fotofabriek