In het verleden altijd goed Maar dit boek die ik net heb gemaakt valt me heel erg tegen. Dikke pagina's. ik had altijd glans maar doordat alles bij Fotofabriek weer was verandert heb ik dat niet gezien.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
in het verleden goed
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat dit exemplaar is tegengevallen. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik zie dat hierover nog geen mailcontact is geweest.
Graag kijken met u mee naar uw bestelling en een mogelijke oplossing.
Zou u ons willen mailen? Dit mag naar klantenservice@fotofabriek.nl
Fijne dag gewenst.