Het zelf maken van de compositie was lastig. Bepaalde dingen, zoals een sjabloon, waren lastig te vinden.
Het resultaat is mooi geworden, ondanks de waarschuwing dat de resolutie van de foto te laag was. Uitstekende kwaliteit!
En een supersnelle levering!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Kwaliteit en snelheid van levering