Mij fotoboeken zijn heel mooi gedrukt en de kleuren zijn mooi.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Klantgericht en goede service. Productie fout bij de boeken keurig opgelost.
Klantgericht en goede service. Productie fout bij de boeken keurig opgelost.