Anoniem 9/10 11-08-2020 Ik heb een goede ervaring met de Fotofabriek! Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek Mijn fotoboek is heel netjes afgedrukt. Daarnaast heb ik hem snel ontvangen.