Ik ben zeer tevreden! Goede en snelle service. Maar vooral, een zeer fraai eindresultaat van de door mij gevraagde opdrachten. Gewoon top!!!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
• Niet té duur, ook niet de goedkoopste.
• Fraaie afwerking en eindresultaat.