Fijn
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De editor werkte heel goed. Ik vond de afwerking netjes, maar de afdrukkwaliteit vond ik iets tegenvallen. Had het wat scherper verwacht, dieper van kleur. En ik had het boekje liefst op A6 gehad. Verder ??