Erg prettig dat je PDF's kan uploaden, alleen werkt het niet via FireFox en de pagina voor het uploaden is erg lastig te vinden :(. Verder een prachtig boek afgeleverd met mooie openslaande bladzijden!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Zie opmerking boven