Goed
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
de opmaak mogelijkheden voor de producten mogen wat geavanceerder. hulplijnen e.d. en het feit dat ik verplicht wordt om nu een score in te vullen bij items waar ik geen ervaring mee en geen mening over heb....