Zie opmerking hier onder
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Mijn aller eerste ervaring met jullie was alweer een paar jaar geleden.
Toen had ik net mijn eerste fotoboek in elkaar geflanst. Omdat ik er nogal wat fouten in had gemaakt werd ik opgebeld door één van jullie medewerkers en deze dame hielp mij telefonisch het boek te verbeteren. Ik vond dit ontzettend klant vriendelijk en sindsdien maak ik ieder jaar een nieuw vakantie boek bij fotofabriek.