Hanneke Peters 10/10 25-06-2014 Groot gebruikersgemak bij het maken, perfecte en correcte afhandeling. Zeker voor herhaling vatbaar! Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek Groot gebruikersgemak