Heb nog niet echt een volwaardig fotoboek gemaakt, dus kan niet echt oordelen. Het testboekje zag er uitstekend uit.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De software voor de Mac kan beter, met name het uitlijnen van de foto's, dit is een heel gedoe als ik zelf wil bepalen waar de foto's geplaatst worden. En zo langzaam! Het raster is ook niet goed te zien. Waarom geen hulplijnen?