Redelijk
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Kwaliteit foto's is soms matig.
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling.
Goed om te lezen dat de informatie op de website duidelijk is.
De software (en tevens Online Creator) heeft een functie ingebouwd, waarbij de kwaliteit van foto's wordt beoordeeld aan de hand van de resolutie. Deze kunnen een status 'Goed' , 'Acceptabel' en 'Slecht' krijgen. Het spreekt wellicht enigszins voor zich dat foto's met een goede kwaliteit het meest aan te bevelen zijn, om te gebruiken bij het maken van een fotoproduct.
Wanneer de software de melding 'acceptabele' kwaliteit aangeeft, dan kan dit op het randje zitten of de foto nog scherp afgedrukt kan worden. Dit is mede afhankelijk van de soort foto's en de onderwerpen die hierop afgebeeld zijn. De status 'slechte' kwaliteit is eigenlijk in geen enkel geval aan te bevelen.
Natuurlijk zijn er situaties denkbaar dat een foto een belangrijke (emotionele) waarde heeft en dat u toch graag een foto met een slechte kwaliteit wil gebruiken. Dit is uiteindelijk ook mogelijk, de software geeft puur een advies.
Ons algemene advies is om altijd het fotoproduct goed te controleren alvorens deze verzonden wordt, zodat u niet voor verrassingen komt te staan m.b.t. de kwaliteit van de foto's.
Voor zekerheid zullen wij deze toelichting u ook nog via e-mail toesturen.
Met vriendelijke groet,
klantenservice
fotofabriek.nl