Erg goed product en goede, vriendelijke klantenservice. Ik had een mail gestuurd en kreeg binnen een half uur reactie met tips wat ik beter kon doen. Ook hadden we het product erg snel in huis. Kortom erg goed bedrijf :)
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Klantenservice. Snelle reacties.