Heel correct.. leuk om op de hoogte gehouden te worden over de voortgang van het proces en nette afhandeling zeer tevreden!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Mooi materiaal, en keurige verpakking en afhandeling van zaken!
Mooi materiaal, en keurige verpakking en afhandeling van zaken!