Ik heb nog geen ervaring dan alleen met een bestelde en ontvangen leeg album en dat zag er goed uit. Ik ben nog bezig met vrij groot object wat bijna klaar is. Ik heb gekozen voor Fotofabriek om de goede kritieken die ik vernam over Fotofabriek.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Prima kwaliteit papier en omslag.