Eerste keer bij fotofabriek omdat Albelli stopte met losse bladen, fotobladen zijn iets groter maar perfect afgedrukt
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
ik had de te printen bladen goed op volgorde en toen ging het automatisch vullen dan ook prima en perfect, geen omkijken aar of alles er wel goed op komt