Mijn allereerste fotoboeken samengesteld en ik ga er zeker meer maken nu ik heb ervaren dat het maken van een fotoboek bij Fotofabriek zo eenvoudig is (ik heb natuurlijk geen ervaringen met andere bedrijven).
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Zeer gebruiksvriendelijk, klantvriendelijk, duidelijke instructie en de mogelijkheid om onmiddellijk een vraag aan de mensen van de klantenservice te stellen.
Mooie kwaliteit als het gaat om de door mij bestelde producten. Vlotte levering!