Fotoboeken snel geleverd en zagen er mooi uit. Helaas een kleine beschadiging in een boek maar na contact met de klantenservice boden ze aan het boek opnieuw op hun kosten te produceren. Mag dat boek over een paar dagen weer verwachten. Fijn dat ze zo’n goede service leveren.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Goede service.
Mooie boeken.