Michel

Ik heb een fotoboek gemaakt van 30x30 cm met vlakliggende pagina's.
De software om het fotoboek te maken, is nogal simpel en een beetje gedateerd. Het vervelendste daarvan is dat foto's niet automatisch uitgelijnd worden op basis van een positie van een naastgelegen foto. Je moet dus echt handmatig de posities invullen, opdat de pagina er netjes uit ziet. Het geeft echter wel enorm veel vrijheid, want je kan alles overal plaatsen waar je maar wilt. Als je tevreden bent met de indeling van een pagina, kan je die als template opslaan, zodat je die op een andere pagina opnieuw kan gebruiken. Naar verloop van tijd gaat het maken van albums dus ook sneller.
De levering vervolgens was in mijn geval enorm snel, binnen vier werkdagen werd het album geleverd. De levertijd die op de website genoemd wordt, is dus erg ruim genomen.
Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het album. Foto's zien er mooi en natuurlijk uit. Ik ben ook erg te spreken over de vlakliggende pagina's. Zo heb ik een aantal foto's over de gehele linkerpagina en een deel van de rechterpagina geprint, waardoor die echt enorm is. Prachtig om foto's zo goed en zo scherp te kunnen bekijken.
Toch was er even een minpuntje. Eén foto was niet mooi gedrukt, waarbij lichte delen op de foto grijs op het papier werden gezet. De klantenservice reageerde binnen twee uur op mijn mail en hebben het onderzocht. Vervolgens hebben ze aangeboden om op hun kosten opnieuw het album te produceren en te verzenden.

- Snelle levering
- Goede fotokwaliteit
- Fijne klantenservice
- Punten sparen bij bestellingen voor korting

Score voor Fotofabriek.nl: 4.5/5
Zou u Fotofabriek aanbevelen? Ja