Ik ben zeer tevreden over Fotofabriek! Ik had een softcover boek besteld en dit merkte ik na afrekenen... ik belde ze meteen op en het was zo geregeld dat het een hardcover boek werd. Het was mijn eigen fout omdat ik het niet goed had besteld.. uitstekende service! Mijn boek ziet er ook erg mooi uit en ga hier zeker nog een boek maken :)
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Zeer goede service
Goede kwaliteit foto's