Ik was voor het eerst bij jullie om een foto te vergroten 40/40 cm ben heel erg tevreden ,nu ga ik verder heb veel meer nodig .Ook ga ik proberen om een foto album te maken. Heb heel wat albums gemaakt bij !!!!!! Maar nu de foto vergrooting geslaagd was ga ik verder . Het was een 10 maar nu ga ik verder kijken.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Lekker snel geleverd . Tot ziens