Ik had bij een ander bedrijf een kalender besteld waarvan ik 1 dag voor de geschatte levertijd hoorde dat ze het niet meer op tijd konden leveren. Ook wel begrijpelijk in deze drukke maanden maar wel vervelend dat ik dat zo laat te horen kreeg na een hele week al gewacht te hebben.
Toen bij Fotofabriek een kalender gemaakt en iets na 3 uur besteld. Nog even met de klantenservice contact gehad over hoe snel ze hem konden verzenden en dat lukte hun dezelfde dag nog! De persoon die mij te woord stond was heel erg behulpzaam en keek meteen wat er nog allemaal voor me mogelijk was. Ik ben erg blij :)
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Erg klantgerichte en vriendelijke service! Denken snel met je mee in het zoeken van een oplossing.