Het was mijn eerste fotoboek, het maken kostte veel tijd, het drukken was zo gepiept. Een mooie ervaring
Ik was positief verrast over de vele mogelijkheden met sjablonen
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Bestelproces ging gemakkelijk
Zelf de software downloaden en afmaken wanneer je wilt is erg handig.