Erg leuke agenda gemaakt alleen jammer dat ik hem 4x over moest maken omdat de opslag ruimte niet groot genoeg was
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Dat wat ik in mijn agenda wilde maken niet mogelijk was omdat er te weinig opslag ruimte was in het bestand