Heel positief, er was een probleem met een dubbele betaling maar dit werd super rechtgezet.
Verder geen enkel probleem met de kwaliteit, prima.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Persoonlijke service, snelle levering, goede kwaliteit.