Zeer vriendelijk personeel (communicatie via mail). Er wordt ook zeer snel antwoord gegeven.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Er wordt snel geantwoord en problemen bij bestelling worden meteen opgelost. Waarvoor dank!
Er wordt snel geantwoord en problemen bij bestelling worden meteen opgelost. Waarvoor dank!