Heb een fotoboek gemaakt bij fotofabriek en hem ook heel snel na bestelling ontvangen. Ben er ontzettend blij mee! Resultaat is echt mooi!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Toegankelijk bewerkingsprogramma, snelle reactie na vraag en snelle service en veel leuke opties!