Er was tijdens de verzending wat beschadigd aan de dubon platen. Ik heb een mail gestuurd en contact gehad over de beschadiging. Ze hebben de volgende dag direct een nieuwe plaat gestuurd. Bovendien is resultaat heel mooi en zijn ze al binnen 2 dagen thuis. Goede service!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
snelheid en erg mooi