Ik vind de kwaliteit van de producten erg goed, mooi papier, mooie kleuren en mooie afwerking.
Het ontwerpprogramma vond ik minder. Ik liep tegen een aantal dingen aan:
- Ik kon niet switchen tussen verschillende mappen met foto’s, dan liep het programma vast en sloot hij zelf af.
- Ik kon niet copy pasten van word naar een tekstveld in het programma
- Wanneer je een pagina kopieert inclusief sjabloon, kopieert hij de verkeerde sjabloon
Dus daar valt nog wel wat winst te behalen.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Snelle levertijd, vriendelijke service, kwaliteitsvol product, vele mogelijkheden.