Mijn ervaringen zijn erg goed. Het was de eerste keer dat ik ervoor koos om een digitaal fotoboek te maken...
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Met name de hulp via de chat vond ik uitstekend ! Ik heb er uitgebreid gebruik van gemaakt...