Het product was heel netjes, veilig en met zorg ingepakt. Ook de kwaliteit van het product was erg goed. (onder andere de details en kleuren van de foto kwamen goed tot hun recht)
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Vooral dat het pakketje zo goed was ingepakt, vond ik heel goed. Er was echt over nagedacht.